Intrebari frecvente

Odată înscriși în comunitatea noastră, veți primi chestionare legate de specialitatea dumneavoastră. Chestionarele pot varia ca lungime și sunt recompensate cu sume între 50 LEI (pentru chestionare foarte scurte de 2-5 minute) și 400 LEI (pentru chestionare mai complexe și/sau mai lungi).​

Pot să am mai multe conturi?

Fiecare persoană are dreptul să se înscrie în comunitatea Daedalus Medical cu o singură adresă de e-mail.

În cazul în care se descoperă că o persoană are mai multe conturi, Daedalus Medical are dreptul să inactiveze toate conturile acelei persoane, fără să o anunțe în prealabil.

Cum primesc onorariile în urma completării sondajelor?

Onorariile se vor trimite săptămânal prin transfer bancar, în fiecare zi de luni, pentru toate chestionarele completate în săptămâna anterioară (de luni până duminică inclusiv).

Datele necesare transferului bancar sunt: nume, prenume, CNP (cod numeric personal), adresă, telefon, IBAN (cont curent deschis în moneda națională), numele băncii. 

Pentru efectuarea plății, datele de mai sus trebuie completate direct în contul dumneavoastră Daedalus Medical

IBAN-ul trebuie să conțină 24 de caractere, să fie scris cu majuscule și să nu aibă spații inserate.

Fiecare invitație la sondaj va avea menționat onorariul corespunzător timpului pe care îl veți petrece în completarea acestuia. În cazul în care se întâmplă să nu fiți eligibil/ă pentru sondajul primit, efortul și bună voința dvs. de a răspunde vor fi recompensate cu suma minimă de 20 LEI. 

Lipsa datelor cerute pentru transferul bancar sau incorectitudinea lor va duce automat la amânarea plății pentru următoarea săptămână, numai după ce aceste informații au fost corectate sau completate.

De ce trebuie să comunic codul numeric personal pentru a primi onorariile?

Codul numeric personal este necesar pentru declararea plății la Administrația Financiară și pentru plata impozitului. Impozitul este plătit în totalitate de compania noastră.

Ce pot face dacă am uitat numele de utilizator?

De cele mai multe ori numele de utilizator este același cu adresa de e-mail.

În cazul în care nu este așa, vă rugăm să ne scrieți pe adresa: survey@daedalusmedical.ro

De ce nu mai primesc invitații la sondaje/cât de des primesc invitații?

Vă vom trimite invitații la sondaje în funcție de criteriile solicitate de către clienți.  Nu putem garanta un anumit număr de invitații la sondaje într-o anumită perioadă de timp.

Ce pot face dacă am uitat parola?

În cazul în care ați uitat parola, o puteți căuta în emailul de confirmare primit la înscrierea în comunitate. 

De asemenea, ne puteți trimite email pentru recuperarea parolei pe adresa survey@daedalusmedical.ro.